हिजो जस्तो लाग्छ उनि संग भेट भाको, करिब दुइ महिना अगाडिको कुरो हो म अफिस को टेबल मा बसेर कम गर्दै थिए शाखा प्रमुख कहाँ हुनु हुन्छ भन्दै उनि मेरो अगाडी झुल्किन् , तेती नै बेला मलाई उनि एकदमै राम्री लागेको थियो , लजालु अनि हसिलो अनुहार, देखेर मा एकछिन त ट्वाल्ल परको पनि थिए | उनि रहिछन हाम्रो पोखरा अफिस बाट काठमाडौँ सरुवा भएर आएकि नया कर्मचारी | पहिलो भेटमा नै उनले मलाई जादू गरिन | भोलि पल्ट अर्को अचम्म उनि त मेरै डिपार्टमेन्ट मा पो आइपुगिन , मेरो कर्जा शाखामा एउटा कर्मचारीको खाचो थियो र तेही भएर उनीलाई पठाइयो , मेरो त दीलनै गार्डेन गार्डेन भयो |
एही बाट हाम्रो सामिप्यता बढ्यो| उनको नाम बिनिता हो र उनको भर्खर बिहे भएको रहेछ र श्रीमान को घर येता काठमाडौँ मा रहेछ , तेही भएर उनि ले काठमाडौँ सरुवा मागेकी रहिछन र भयो पनि | विवाहित भन्ने सुन्दा त पहिला नरमाइलो लग्यो तर उनको बोलि बचन र मिजास को कारणले मा उनि प्रति निकै आकर्षित भए | अनि अर्को कुरो मेरो घर पनि पोखरा अनि विनिताको माइती पनि पोखरा झनै घनिष्टटा हुने बहाना दियो हामि दुबै लाइ | बिनिता आफ्ना सबै कुरा मलाई सेर गर्थी अनि मैले उनलाई , उनको श्रीमान अलिक पुरानो सोच भएका काठमाडौँ का एक रैथाने ब्यापारी रहेछन र बिनिता को राजी खुसि बिना यो बिवाह भएको रहेछ | बिनिता र मेरो उमेर हारहारी एउटै थियो २५ वर्ष,सायद तेही भएर पनि होला हामि निकै घुलमिल भएको हुनु पर्छ| भर्खर पढाई सकेकी बिनिता निकै रमाइलो गर्ने खालकी थि तर ठिक तेस्को उल्टो उसको श्रीमान खालि व्यापार मात्र भन्ने खालको रहेछ |
अफिस मा विनिता र म निकै रमाइलो गरथेउ र अफिस पछी पनि म र बिनिता मेरो बाइक मा बसेर काठमाडौँ घुम्ने गरथेउ र पछी उनलाई घर नजिकै लगेर ड्रप गर्थे| यो सिलसिला सधै चली रह्यो | एक हिसाब ले हेर्दा हामि प्रेमी प्रेमिका जस्तो हुन थालेका थियेउ | एती होकि उसको घर को बन्धन ले गर्दा हामि मन भएर पनि छुट्टीको दिन कतै टाडा घुम्न जान सकेका थिएनौ | अफिस र अफिस पछिको केहि पल नै हाम्रो थियो | २ महिनामै हामि निकै घनिष्ट भैसकेका थियौ| एक दिन उनले छुट्टी लिएर माइती पोखरा जाने कुरा गरिन र मलाई पनि संगै जाउ भन्दै कर गरिन | क्यालेन्डर हेरेको त २ दिन छुट्टी रहेछ अनि सनिबार रहेछ, ठिकै लग्यो र म पनि बिनिता संग पोखरा जान तयार भए | बिनिता ले थप ३ दिनको छुट्टी मागिन र मैले थप एकदिन आइतबार को | बुधबार बिहानै १० बजे को बस चढेर विनिता र मा पोखरा को लागि रवाना भयौ| बाटो भरि बिनिता मेरो कुम र छाती मा सिरान गरेर सुति अनि म पनि उनको कपाल सुम्सुमौदै रमाए | अचानक बस रोकियो र हेरेको त निकै लामो जाम रहेछ | लगभग १ बज्न लागेको थियो र राजमार्ग पुरै जाम थियो |
मुग्लिन नेर एउटा ट्रक ले मान्छे किचेर मारेर भागेछ र तेस्को बिरोध मा बाटो बन्द गरेका रहेछन | प्रचण्ड गर्मि धुवा धुलो खादै ३ घण्टा जति हामि बस मै बसेयौ र भोक पनि लग्न थाल्यो र हामि संग भाको खाने कुरा र पानि पनि सकिएको थियो | आज बन्द खुल्दैन भनेर हल्ला गरिरहेका थिए सबै | बिनिता निकै आत्त्तेकी थि र भोक र तिर्खा ले थकित देखिन्थी | ४ कि .मि हिड्यो भने रिवर साइड रिसोर्ट छ भन्ने सुनेर हामीले पैदल तेतै जाने निर्णय गरेउ र आफ्नो पोको बोकेर लागेयौ रिसोर्ट तिर | लगभग ५ बज्न लागेको थियो र बिनिता को झोला अलिक गरुङ्गो भाको हुनाले मैले बिकेको थिए र उनले मेरो | लगभग १ घण्टा हिडे पछी हामि रिसोर्ट पुगयौ र देखेयौ कि तेहा त कति धेरै मान्छे हरु पहिले नै | आज येता बस्नु पर्छा होला भन्ने सल्लाह गरेर बल्ल बल्ल गरेर एउटा मात्र रुम पहियो त्यो पनि सिंगल बेड को | मुस्किल ले पाएको रुम भनेर बिनिता र म तेही भए पनि काम चलाउने भनेर रुम बुक गरेर रुम तिर लागयौ | यो बिच मा बिनिता ले श्रीमान र माइती मा फोन गरेर रिसोर्ट मा बस्न लागेको कुरा बताई तर मेरो बारेमा केहि भनिन |
याटयाच बाथरुम सहितको एउटा मात्र पलंग भाको सानो कोठा रहेछ , बिनिता त झोला भुइमा फालेर बेड मा पल्टी हाली, निकै थकित थियौ हामि , झन बिनिता को हालत त बिजोग थियो | बिनिता म त एक छिन सुत्छु है भनरे सुति र म भने बाहिरको हालखबर बुझ्न तिर लागे , फेरी खुली पनि हाल्ने हो कि भन्ने थियो नि | लगभग ७ बाझे सम्म बन्द खुल्ने कुनै सन्केत देखिएन र म रुम तिर लागे | रुम मा पुग्दा बिनिता ता अझै सुतिरहेकी रहिछ, उसलाई उठाउन मन लागेन , तर के गर्ने एकदम भोक लागेको थियो | बिनितालाइ मैले उठाए र हामि दुवै रेस्तुरेन्ट तिर लागयौ र पेट भरिने गरि टन्न खायौ | लगभग ८:३० भैसकेको थियो र हामि आफ्नो रुम तिर लाग्यौ , अब रुम मा सुत्ने व्यवस्था कसरि मिलाउने भन्ने तिर हाम्रो ध्यान आकर्षीत भयो| हामि दुवै थकित थियौ र रुम मा पुग्ने बित्तिकै फ्रेश हुन का लागि म त नुहाउन बाथरुम तिर लागे |
नुहाउदै गर्दा मन मा कता कता लड्डु फुट्न थालिसकेको थियो एउटै रुम मा हामि दुइ त्यो पनि एउटै पलंग | सोच्दै अंग जिरिङ्ग भएर आयो | नुहाएर बाहिर निस्केको त बिनिता पनि नुहाउन भनेर कुरेरे बसेकी रहिछ र बाथरुम छिरी हाली | तेतिन्जेल मा बेड मा पल्टिए र लगभग १० मिनट मा बिनिता बाहिर निस्की | उ बाहिर निस्किदा एकदमै राम्री र सेक्सी देखिएकी थि , तेस्माथि उसले घुडा सम्म मात्र आउने पातलो र छोटो रेशमी नाइट गाउन लगाएकी थि , मलाई त कस्तो कस्तो हुन थाल्यो र तिमि त एकदम सेक्सी अनि हट देखिएकी छौ त भन्दी हाले , बिनिता पनि मक्ख परि र हेर्ने मान्छे नै तेस्तो भएर होला नि भनेर मस्किदै कपाल कोर्न लागि | मैले पनि हामि कसरि सुत्ने होला एउटै बेड छ के गर्ने बिनिता भनेर सोधे र एसको जवाब मा उसले सुत्ने हो र ? हामि दुइ भए पछी रात भरि सुतिन्छ र ? भनेर उल्टै मलाई प्रश्न गरि | मेरो पालो पनि क गर्ने विचार छ र हो भनि सोधी हाले , उ मुसुक्क हासी मात्र अनि मेरो नजिक आएर बसी | उसको सरीर को मिठो बस्न अनि उसको थाई( तिघ्रा ) देखेर म भित्रको चण्डाल जागा हुन थालिसकेको थियो | विनिताको बानि नुहैसके पछी सरीर मा बडीलोसन दल्ने रहेछ, र मलाई मेरो ढाड मा दल्दिने हो भनेर मलाई सोधी , क खोज्छस कानो आँखो भने जस्तो मा तयार भै हाले | तेस्माथि उसले आफ्नो ढाड र खुट्टा पनि निकै दुखेको कुरा गरि |
म मालिश गर्दिम भनेर अगाडी सरे र उ घोप्टो परेर भुइमा भाको गलैचामा पल्टी | अब मेरो अगाडी पातलो रेशमी लुगामा बिनिता पल्तेकी थि र मा उसको सरीर को स्पर्श गर्ने वाला थिए | पहिले लोसन लगाइदिम कि मालिश भन्दा जे गरे पनि हुन्छ , अब सम्पूर्ण सरीर तिम्रो जिम्मा भनेर बिनिता ले हास्दै भनि | बिस्तारै मैले उसको खुट्टा तिर मालिश गर्न थाले , पैताला बाट बिस्तारै एकदम नरम हात बनाउदै मालिश सुरु गरे र बिस्तारै बिस्तारै मेरो हात माथि तिर बढाउदै गए , तिघ्रा नेर आएपछी मैले उसको गाउन लाइ अलिक माथि सारे र हल्का मालिश गर्न थाले , |
पुरै खुट्टामा लोसन लगादेउ न , कस्तो आनन्द आएको छ भन्दै विनिताले लोसन मेरो अगाडी सारी | लोसन लगाउने भए त गाउन माथि सार्नु पर्छ नि झन ढाड मा पनि लगाउनु छ भन्दै मैले दाउ खोजे , जसो सजिलो हुन्छ तेही गर भन्दै बिनिता घोप्टो परि | बिस्तारै मैले विनिताको गाउन पुरै माथि सारे ढाड सम्म पुग्ने गरि , उसले चिट्ट परेको रातो पेन्टी लगाएकी रहिछ, मलाई त खपी नासक्नु भएर आयो , तेही पनि आफुलाई सम्हाल्दै मैले उसको पिडुला बाट लोसन हालेर मालिश गर्न थाले | विनिताले एकदमै रमाइलो मानेकी थि र उसले बिस्तारै आफ्ना दुइ खुट्टा हल्का फट्टाएर मलाई झन सजिलो पार्दी |
बिस्तारै मैले उसको तिघ्रामा मालिश गर्न थाले र यो पटक बिनिता हल्का जुरुंक जुरुक जस्तो गर्न थालि र कस्तो आनन्द भाको भन्दै गरि | तिघ्रामा मालिश गर्दै राख्दा मेरा हातहरुले बिस्तारै उसको गुप्ताङ्ग भाको काप निर घरि गहरी हल्का स्पर्श गर्न पुग्थ्यो अनि बिनिता सी …इस… सी भन्दै जुरुक्क गर्थी | मेरो पनि सानो भै रंकेरा बाहिर आउन खोजेको थियो | मैले एकै पटक ढाड तिर हात बढाए र लोसन हालेर मालिश गर्न लागे, र उसको ब्रा को हुक पनि खोलिदिए | तेस्पछी बिस्तारै मैले उसको हिप वोरिपरी मालिश गर्न थाले र पेन्टी भित्र पनि बिस्तारै हात घुसारेर मिलिस गर्दिए , र एही मौकामा मैले आफ्नो हातले पेन्टी भित्र बाटै उसको पुती छुन पुगे , हल्का रौ र भिजेको विनिताको पुती छुदा बिनिता एकदमै जुरुन्गा गर्दै खुट्टा झन फट्टाई |
मलाई पनि जंग चल्यो र उसलाई तिम्रो पेन्टी खोल्दिम बह्नेरा सोधे , विनिताले लाज मानेर केहि बोलिन मानौ मौन स्वीकृति थियो , मैले पनि उसको पुती बाट आएको मादक बस्ना लिन को लागि आफ्नो अनुहार बिस्तारै उसको पुती भएको भाग मा लगेर बिस्तारै आफ्नो जिब्रोले हल्का स्पर्श गरेको मात्र क थिए घोप्टो परेकी बिनिता त पुरै उत्त्तानो परेर म तिर फर्की | उसको अनुहार पुरै रातो भाको थियो अनि उसले आँखा चिम्लेकी थि | मैले पनि विस्तारई आफ्नो औलाले पेन्टी बाहिर बाट नै उसको पुती वोरिपरी हल्का चलाउन थाले र बिस्तारै उसको गाउन र ब्रा पुरै झिकी दीए | बिनिता मेरो अगाडी केवल एउटा पेन्टी मात्र थि र उसको पुती को वोरिपरी को काप मा आफ्नो जिब्रोले चाट्ने गर्न थाले | बिनिता लाइ अब सहि नसक्नु भाको थियो र मलाई पनि , उसको पुती को वोरिपरी हल्का मात्र रौ थियो र मैले बिस्तारै उसको पेन्टी औलाले हल्का सारेर पुती तिर आफ्नो जिब्रो बढाए , उसको पुती बाट हल्का पानि बगेको रहेछ र मैले बिस्तारै जिब्रोले उसको कोमल पुती चाटीदे |
पुती मा मेरो जिब्रो क परेको थियो बिनिता ले मेरो कपाल च्याप्प समातेर सरीर हल्का रुपले जुरुक्क उताही र सरीर पुरै तन्किएको जस्तो गरि | मैले पनि बिस्तारै उसको पुती मा औला हालेर फट्टाए र जिन्रोले भित्र सम्म पुग्ने गरि चाट्न थाले यो बेला सम्म बिनिता मुख बाट ऊऊऊ ईईईइस स स स स इस इस इस आवाज हरु निक्लिन थाल्यो |मैले अब उसको पेन्टी पुरै खोलिदीए र पुती भित्र औला हाल्दै चाट्न थाले | ओ माइ गड … येस्तो त मेरो फस्ट टाइम हो भन्दै बिनिता एकदमै जुरुक जुरुक हुन थालि | लगभग १५ मिनट जति चाटी सके पछी मैले आफ्नो सबै कपडा खोले र बिनितालाई मेरो लाडो समाउन लगाए | बिनिता ले पनि निकै मज्जा मान्दै मेरो लाडो चलाउन थाली र बिस्तारै उसले आफ्नो जिब्रो को टुप्पोले मेरो लाडो लाइ खेलौना थालि र बिस्तारै चुस्न थालि | जीवन मा पहिलो पटक चुस्दै छु भन्दै बिनिता ले मेरो लडो मज्जाले चुस्न थालि र मा भने उडे जस्तो हुन थाले |
पछी म आफू भुइमा पल्टिए र उसलाई मेरो सरीर माथि राखे र एकै पटक उसले मेरो लाडो चुस्ने अनि मैले उसको पुती चाट्ने आसन 69 मा सुरु गर्न थालेउ | विनिताले मेरो लाडो उसको मुख भित्र सम्म लग्थी अनि थुकै थुक बनाईदिन्थी , येता म भने उसको पुती मज्जाले चाटी दिन्थे , यो सिलसिला लगभग १५ मिनट जति चल्यो र मैले बिनितालाई बिस्तारै उठाए अनि उसको पुती मा आफ्नो लडो हाल्न थाले , सायद पहिएल नै मैले औला र जिब्रोले खेलाको हुनाले होला लाडो सोचेको भन्दा सजिलै उसको पुती भित्र छिर्यो | उ…उ…उ…उ इ इ इ इ इस इस इस स स स स आ आ आ आ येस येस येस येस्तो आवाज निक्ली रह्यो बिनिका बाट र येता मा भने मच्चिन थाले , | अलि बिस्तारै गर्न दुख्यो , बिनिताले भनि ,अनि मैले आसन फेरौ भन्दै उसलाई घोप्टो पारे अनि र पछाडी बाट दन्काउन थाले |ओहो एकदमै मज्जा आइरहेको थियो , बिनिता पनि एकदमै मज्जा मान्दै थि | पछी उसलाई मैले आफ्नो काख मा राखेर दिन थाले अनि फेरी सुताएर दिन थाले , गर्दा गर्दै मेरो झर्ला जस्तो हुन थाल्यो र बिनिता पनि निकै लोत परे जस्तो हुन थाली र उसको सरीर एकदमै खुकुलो र नरम हुन थालेको थियो | मलाई त बाए जस्तो छ भनेर बिनिता ले क भनेकी थि मेरो पनि झरी हाल्यो | हत्तपत्त लाडो बाहिर झिकेर विनिताको पेट भरि फाली दीए र अर्को तिर ढले |विनिताले हात ले त्यो सबै पेट माथिको बिर्य लै खेलाई अनि तेस्लाई नेप्किन ले पुछी | हामि दुवै लखतरान परेर अंगालोमा बेरिएर सुत्यौ |
अनि राति अचानक मेरो लाडो चले जस्तो लग्यो हेरेको त बिनिता ले बिस्तारै मेरो लाडो चुस्दै रहिछ, उसले चुस्दा चुस्दै लडो फेरी रंकियेरा आयो र मैले उसलाई आफू तिर तानेर आफ्नो सरीर माथि राखेर लडो उसको पुती भित्र पहरी छिराए र दिन थाले| एस्पाली बिनिता आफै जोस्स्सिदै मच्छिना लागि र एक छिन मै गलेर मलाई गम्लङ्ग अंगालो हालेर सुति | येसरी तेस रात हामीले ३ पटक सम्म सेक्स गरेउ | बिहान ८ बजे तिर बन्द खुल्यो अनि हामि पोखरा को लागि अगाडी बदेयु | पोखरा बाट फर्के पछी पनि बिनिता र मेरो सेक्स को क्रम झन् बढ्न थाल्यो ,हामि अफिस बाट चाडो निस्केर मेरो कोठा मा जन्थेउ अनि धित मर्ने गरि सेक्स गर्ने गर्थेयौ | बिनितालाई मैले उसको पुती चाटेको एकदम मन पर्थ्यो र मलाई उनको सबै कुरा | आज बिनिता २ बच्चा को आमा बनि साकि र मेरो पनि बिहे भै सक्यो तर हामि दुइ अझै पनि बेला बेलामा सुटुक्क भेटेर सेक्स गर्छौ , उत्तिकै रमाइलो गर्छौ |

0 comments: